Benvenuti à i nostri siti web!
sezzione02_bg(1)
testa (1)

Sistema Sperimentale LPT-2 per l'Effettu Acusto-Otticu

Descrizzione breve:

L'esperimentu d'effettu acusto-otticu hè una nova generazione di strumenti di sperimentazione fisica in i culleghji è l'università, hè adupratu per studià u prucessu fisicu di l'interazzione di u campu elettricu è di u campu luminosu in l'esperimenti di fisica basica è l'esperimenti prufessiunali cunnessi, è s'applica ancu à a ricerca sperimentale di a cumunicazione ottica è di u trattamentu di l'infurmazioni ottiche. Pò esse visualizatu visivamente da un oscilloscopiu digitale doppiu (opzionale).

Quandu l'onde ultrasoniche viaghjanu in un mezu, u mezu hè sottumessu à una tensione elastica cù cambiamenti periodichi sia in u tempu sia in u spaziu, causendu un cambiamentu periodicu simile in l'indice di rifrazione di u mezu. Di cunsiguenza, quandu un raghju di luce passa per un mezu in presenza di onde ultrasoniche in u mezu, hè diffrattatu da u mezu chì agisce cum'è una reticola di fase. Questa hè a teoria basica di l'effettu acusto-otticu.

L'effettu acusto-otticu hè classificatu in effettu acusto-otticu nurmale è effettu acusto-otticu anomalicu. In un mezu isotropicu, u pianu di polarizazione di a luce incidente ùn hè micca cambiatu da l'interazzione acusto-ottica (chjamata effettu acusto-otticu nurmale); in un mezu anisotropicu, u pianu di polarizazione di a luce incidente hè alteratu da l'interazzione acusto-ottica (chjamata effettu acusto-otticu anomalicu). L'effettu acusto-otticu anomalicu furnisce a basa chjave per a fabricazione di deflettori acusto-ottici avanzati è filtri acusto-ottici sintonizabili. À u cuntrariu di l'effettu acusto-otticu nurmale, l'effettu acusto-otticu anomalicu ùn pò esse spiegatu da a diffrazione Raman-Nath. Tuttavia, aduprendu cuncetti d'interazzione parametrica cum'è a currispundenza di momentum è a disallineamentu in l'ottica non lineare, si pò stabilisce una teoria unificata di l'interazzione acusto-ottica per spiegà sia l'effetti acusto-ottici nurmali sia quelli anomali. L'esperimenti in questu sistema coprenu solu l'effettu acusto-otticu nurmale in mezi isotropi.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Esempi di sperimentazione

1. Osservate a diffrazione di Bragg è misurate l'angulu di diffrazione di Bragg

2. Visualizazione di a forma d'onda di modulazione acusto-ottica

3. Osservate u fenomenu di deflessione acusto-ottica

4. Misurate l'efficienza di diffrazione acusto-ottica è a larghezza di banda

5. Misurate a velocità di viaghju di l'onde ultrasoniche in un mezu

6. Simulà a cumunicazione ottica aduprendu a tecnica di modulazione acusto-ottica

 

Specifiche

Descrizzione

Specifiche

Output Laser He-Ne <1.5mW@632.8nm
LiNbO3Cristallu Elettrodu: X superficia placcata in oru planarità di l'elettrodu <λ/8@633nm Gamma di trasmissione: 420-520nm
Polarizatore Apertura ottica Φ16mm / Gamma di lunghezza d'onda 400-700nm Grado di polarizzazione 99,98% Trasmissività 30% (parassita); 0,0045% (verticale)
Rilevatore Fotocellula PIN
Scatola di putenza Ampiezza di modulazione di l'onda sinusoidale di uscita: 0-300V sintonizzabile in continuu Tensione di polarizazione CC di uscita: 0-600V frequenza di uscita regolabile in continuu: 1kHz
Rail Otticu 1m, Alluminiu

  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu