Benvenuti à i nostri siti web!
sezzione02_bg(1)
testa (1)

Sistema Sperimentale LADP-1A di CW NMR - Modellu Avanzatu

Descrizzione breve:

A risonanza magnetica nucleare (NMR) hè un tipu di fenomenu di transizione di risonanza causatu da onde elettromagnetiche in un campu magneticu custante. Dapoi chì sti studii sò stati realizati in u 1946, i metudi è e tecniche di a risonanza magnetica nucleare (NMR) sò stati sviluppati rapidamente è largamente aduprati perchè ponu penetrà in prufundità in a sustanza senza distrughje u campione, è anu i vantaghji di rapidità, precisione è alta risoluzione. Oghje, sò penetrate da a fisica à a chimica, a biologia, a geologia, u trattamentu medicu, i materiali è altre discipline, ghjucendu un rolu enorme in a ricerca è a pruduzzione scientifica.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

 

Descrizzione

Parte facultativa: Misuratore di frequenza, oscilloscopiu preparatu da sè stessu

Stu sistema sperimentale di risonanza magnetica nucleare à onda cuntinua (CW-NMR) hè custituitu da un magnetu d'alta omogeneità è da una unità principale di a macchina. Un magnetu permanente hè utilizatu per furnisce un campu magneticu primariu sovrappostu da un campu elettromagneticu regulabile, generatu da una coppia di bobine, per permette una regulazione fina di u campu magneticu tutale è per cumpensà e fluttuazioni di u campu magneticu causate da e variazioni di temperatura.

Siccomu solu una piccula corrente di magnetizazione hè necessaria per un campu elettromagneticu relativamente bassu, u prublema di riscaldamentu di u sistema hè minimizatu. Cusì, u sistema pò esse operatu continuamente per parechje ore. Hè un strumentu sperimentale ideale per i laboratori di fisica avanzati.

Esperimentu

1. Osservà u fenomenu di risonanza magnetica nucleare (NMR) di i nuclei d'idrogenu in acqua è paragunà l'influenza di l'ioni paramagnetichi;

2. Per misurà i parametri di i nuclei d'idrogenu è di i nuclei di fluoru, cum'è u rapportu magneticu di spin, u fattore g di Lande, ecc.

Specifiche

Descrizzione

Specificazione

Nucleu misuratu H è F
SNR > 46 dB (nuclei H)
Frequenza di l'oscillatore 17 MHz à 23 MHz, regulabile in continuu
Area di u polu magneticu Diametru: 100 mm; spaziatura: 20 mm
Ampiezza di u signale NMR (piccu à piccu) > 2 V (nuclei H); > 200 mV (nuclei F)
Omogeneità di u campu magneticu megliu cà 8 ppm
Gamma di regulazione di u campu elettromagneticu 60 Gauss
Numeru d'onde di coda > 15

 

 


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu