Benvenuti à i nostri siti web!
section02_bg(1)
capu (1)

LADP-1A Sistema Sperimentale di CW NMR - Mudellu Avanzatu

Breve descrizione:

A risonanza magnetica nucleare (NMR) hè un tipu di fenomenu di transizione di risonanza causatu da l'onda elettromagnetica in un campu magneticu constante.Siccomu sti studii sò stati realizati in u 1946, i metudi è e tecniche di risonanza magnetica nucleare (NMR) sò stati sviluppati rapidamente è largamente utilizati perchè ponu andà in fondu in a sustanza senza distrughje a mostra, è anu i vantaghji di rapidità, precisione è alta. risoluzione.Oghje, anu penetratu da a fisica à a chimica, a biologia, a geologia, u trattamentu medico, i materiali è altre discipline, ghjucanu un rolu enormu in a ricerca è a produzzione scientifica.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

 

Descrizzione

Parte opzionale: frequenzimetro, oscilloscopio di parte autopreparata

Stu sistema sperimentale di risonanza magnetica nucleare d'onda cuntinuu (CW-NMR) hè custituitu da un magnetu di alta omogeneità è una unità di macchina principale.Un magnetu permanente hè utilizatu per furnisce un campu magneticu primariu sovrapposto da un campu elettromagneticu regulabile, generatu da un paru di bobine, per permette un ajuste finamente à u campu magneticu tutale è per cumpensà i fluttuazioni di u campu magneticu causatu da variazioni di temperatura.

Perchè solu un picculu corrente magnetizzante hè necessariu per un campu elettromagneticu relativamente bassu, u prublema di riscaldamentu di u sistema hè minimizatu.Cusì, u sistema pò esse operatu continuamente per parechje ore.Hè un strumentu sperimentale ideale per i laboratorii di fisica avanzata.

Sperimenta

1. Per osservà u fenomenu di risonanza magnetica nucleare (NMR) di i nuclei di l'idrogenu in l'acqua è paragunate l'influenza di i ioni paramagnetici;

2. Per misurà i paràmetri di i nuclei di l'idrogenu è i nuclei di fluoru, cum'è u rapportu magneticu di spin, Lande g factor, etc.

Specificazioni

Descrizzione

Specificazione

Nucleu misuratu H è F
SNR > 46 dB (H-nuclei)
Frequenza di l'oscillatore 17 MHz à 23 MHz, regulable continuamente
Area di u polu magnetu Diamitru: 100 mm;distanza: 20 mm
Ampiezza di u signale RMN (piccu à piccu) > 2 V (H-nuclei);> 200 mV (nuclei F)
Homogeneità di u campu magneticu megliu cà 8 ppm
Gamma di regulazione di u campu elettromagneticu 60 Gauss
Numero di onde di coda > 15

 

 


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi